2011. március 11., péntek

Flegmán élem az életem véleményt hozzá nem kértem..*
Flegma vagyok nem érdekel a véleményed inkább éld az életed..*
~Le nézek mindenkit igazad van flegma vagyok ez van..*
~Lenézlek téged mert én flegmán élek..*
~Nem tudom mit gondolsz magadról a flegmaságod a tetöfokon araszól..*
~Ha gáz van maradj csendben, vagy ordíts, üvőlts, hogy minden rendbe.
~Az egyik énem szerelmes a másik meg a tróger, az egyik mindenkit átbasz a másik mindenkivel jófej.**
~Elég szar lehet ha nincs lelkiismereted, mert még azis beint neked..
~Nem gondolod hogy kicsit nagy a szád?
közöd hozzá nincs.hát ne lökd a dumát
ez a srác az enyém.ha fejre is állsz. ;)
~..rúzs helyett a szádat egyszer teknokollal kend be.
~Ne motyogj ott magadban mondjad ki bártan
Hogy jól tettem-e vagy hatalmasat hibáztam
Hogy jóba lennék veled? Te nem vagy az én barátom .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése