2011. március 4., péntek

Cuki:
Pici erdőben pici nyuszi,
Pici szádra pici puszi!
Egy a bűnöm,
Nem nagy vétek,
Két szó az egész:
SZERETLEK TÉGED!


Mindig engem akartok,
De nincsenek belőlem darabok
Folyton szavam hallgatod
Akkor is ha vér csorog
Ha a nap fordul, és a hold marad
Ha leesik belőlem egy darab
- Nálam marad


Engem akartok csak engem
Elrabol, de megvéd a védhetetlen
Nem rángathattok szét nem
Nem vagyok egy festmény
Akartok akarni midig csak engem
Egyedül én vagyok a végtelenben
Felhők közé a nap is utánam jön
Ő is jön, mégsem köszön

Mindenki akar kivéve ő
Nem vagyok én hercegnő
Pedig annak tartotok
Hidd el nem harapok
Csak ne engem akarjatok


ÉN
Mindig ÉN, és újra csak ÉN
Mintha csak ÉN számítanék
Talán lehet, hogy igaz is
Szeretnek engem, mondhatni!!!

Talán beképzelt is vagyok
De csak kicsit és nem nagyon.
Tükörben is magam látom
Olyan vagyok mint egy álom...

Ezt már nem lehet fokozni
A végtelenségig fokozni
Nincs még egy olyan mint én
Ti olyan csúnyák vagytok mint egy szirén

ÉN vagyok a tökéletes
Az életem törtémelem
Úgyis megtanulod egyszer
Kötelező olvasmány leszek


"Szeretlek, mert fölfoghatatlan vagy;
Bűvös-bájos fátyol föd el.
Szeretlek, mert olyan titok vagy."


"Az OTT sohasem jobb, mint az ITT. Hiszen ha egyszer elértél ODA, az OTT-ból ITT lesz, és megint úgy fogod látni, hogy egy másik OTT sokkal vonzóbb."


"A lányok olyanok, mint az almák a fán.
A legjobb csajok a fa tetején vannak.
A fiúk viszont nem akarnak nyújtózkodni utánuk, mert attól félnek h közben leesnének & megsebeznék magukat.
Ehelyett beérik az alsóbb almákkal, akik ugyan nem annyira jók, de könnyű őket megszerezni.
A legfelső almáknak csak várni kell a megfelelő fiúra, aki elég bátor lesz ahhoz hogy felmásszon a fa tetejére értük"



Egy percnyi kibékülés többet ér mint egy életre szóló barátság"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése