2011. február 26., szombat

becsuktam a szemem, megszédült a fejem...amit mondtál elhittem neked...

Nekem van szívem, csak én tudom kontrollálni az agyammal

Tapasztalataim szerint a gonosz nem kultúrafüggő. Emberi vonás.

veled szeretek újra gyerek lenni ♥

mert a maci végülis nem más, mint egy
különleges módon becsomagolt szeretet. ♥


Fogalmad sincs, hogy milyen ez az érzés, mikor fáj lélegezni...

Hiányzik nekem, hogy én is hiányozzak egyvalakinek.

Engedd, hogy érezzem, hogy szabadabban lélegzem

... egy szerető kéz szorítása vagy simítása többet jelent...

kellenél. ma nagyon. holnap is. aztán is. mindig.

A világot a férfiak irányítják. A férfiakat a nők

olyat szeretnék veled, amit csak veled lehet, amit mással nem lehet, amit mással nem merek

Nem kell, hogy annak láss, kinek szeretnél. Ez vagyok én!

Utazzunk el a végtelenbe,ahol sohasem találhatnak ránk.

Szeretnék bohóc lenni, olyan, aki mindig nevet, akkor is nevet, ha belülről felemészti a fájdalom, mert nevetni kell mindig, sosem szabad megállni, sosem szabad annak a látszatát kelteni, hogy lehet az ember szomorú, játszani kell a szerepet tovább és tovább, és egyszer talán magunk is elhisszük majd, hogy tényleg nevetünk... igazából.

S a zongorán újra szól egy dal
hogy hangszerbe zárt szívem él

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése