2011. február 24., csütörtök

csak egy kicsit legyél kedves, csak egy percre ölelj át.
az idő telhetetlen ami mindent elrabol, de valakinek te vagy a lélekdonor ♥
szétnéztem és egy varázslatos mesébe érkeztem
semmi nem változik magától,nem attól leszel valaki amit más alád tol
hozzád fordulok,kedves kis Naplóm.látom nem érted,hogy miért vagyok padlón ♥

hazudni a szívnek százszor,s ezerszer,hogy boldogok lehessünk egyetlen egyszer ♥
meg kellett tanulnom szenvednem,kibírtam és látod ez lettem ! ♥
megbánás nélkül megyek tovább,feladom az álmodozást ♥

hiszem, hogy a boldog lányok a
legszebbek. hiszek abban, hogy erősnek kell maradni akkor is, ha minden
összedőlni látszik. hiszek a csókolózásban, és hiszem, hogy holnap új
nap virrad. hiszek a csodákban.. ♥ (nekemezsegítetttalpraállni..)


nem sok mindenben értettek egyet. tulajdonképpen semmiben. állandóan
veszekedtek, minden nap sértegették egymást. de a nézeteltéréseik dacára
egy dolog közös volt bennük: imádták egymást.

a legrosszabb perc is jobb veled, mint a legjobb valaki mással ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése