2011. március 12., szombat


Egy lány, aki mindennek örül, kinek arcán mindig mosoly ül : )))))))


Ha más táncol, én is rázom a seggem
Bocs.Baz*meg, hogy soha nem tudtam megfelelni a kur*a kiba**odt elv
Én akartam. Mindennél jobban akartam, csak aztán meguntam...
Olyan vagyok, mint bárki más...Mégis olyan, mint senki más!!!

Hogy milyen is vagyok?
... kedvesen vagyok bunkó...
... megért
... cserfesen vagyok hallgatag személy...
... kíváncsian vagyok nem érdekelt egyed...
... szeretetre méltóan vagyok nem törődöm...
... ETC. ETC. ETC...

Sosem küldtem senkit el a francba. Csupán elmondtam nekik az igazat és ők azt gondolták,*Őszintének lenni veszélyes. Ha csak nem vagyok hülye is hozzá.”


Szard le ki mit mond, csak te jól csináld!

Csak egy romantikus tah
egy saját kis sztorival a világ elől menekül.."
*Lehet hogy vannak olyan nők akiket nem kell megszelídíteni.
Lehet, hogy szabadon kell engedni őket, amíg nem találnak valakit, aki éppolyan vad, mint ők.

ha itt van a nyár akkor olvad a beton
tele van a balatoni vonatnál a peron [:

Hiszem, hogy a boldog l

A helyes dolog nem mindig nyilvánvaló. Néha a helyes dolog talán az ami valaki más szerint helytelen*
és eladnám annyiért amennyit képzel magáról......


Ha valaki miatt leteszed a cigit..
miatta fogsz

ha rossz kedvem van: áhh igyunk bazdmeg ,
jókedvem van: bazdmeeeg igyuunk


A felszínen látom a rajokat .. : D
újra rágyújtani...
A legnagyobb biznisz az lenne,ha mindenkit megvennék annyiért,amennyit ér,
ányok a legszebbek. Hiszek abban, hogy erősnek kell maradni akkor is, ha minden összedőlni látszik. Hiszek a csókolózásban, és hiszem, hogy holnap új nap virrad. Hiszek a csodákban.
ó, egy pali a sok közül,
ők azt gondolták, ez az volt.
ően vagyok érthetetlen...
árásaidnak.
ánam néztek, rajtam nevettek,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése