2011. március 6., vasárnap

~ Enyém az életem, enyém a sorsom, ha bármi baj van, valahogy csak megoldom!
~ Ma megértettem, hogy semmitnem értettemeddig, és semmit sem értekmég ma sem az Életben.....
 ~  Mertnekem káosz kell, nem bíromarendet  Mert nekem zaj kell, ami megöli acsendet.
~ Inkább hiszékeny vagyok, mint gyanakvó, még ha becsapnak is. Mert ha hiszékeny voltam és becsaptak, egy pillanatig szenvedek, de a gyanakvás egy életen át gyötri az embert.

~ Nem vagyok ilyen és nem leszek olyan. Ha ilyen vagy olyan lennék, már nem lennék az ami vagyok.

  ~ "Ördög is voltam és gyönyörű angyal, ahogy jól esett éppen. Földre rogytam, szálltam az égen. Voltam hű és hűtlen. Hol gazdag voltam, hol nagyon szegény. Bátor, bár néha féltem, de senki ne mondja rám: nem az álmaimnak éltem!"

~ Úgy emlékszem, mintha tegnap történt volna, egy pillanat alatt zuhantam a felhőkből a porba.
~ Volt mikor sokat jelentett nekem. Mára megváltozott minden. Ma már más jelent sokat. De örökké emlékezni fogok rá.
~ Hibát követtem el! Egy férfi kezébe adtam a szívem! De ennél is nagyobb hiba, hogy bíztam benne, hogy nem töri össze...!
~ Naná, hogy bírom a 'szingli vagyok, flörtöljünk, jó pasi vagy, igyunk meg valamit' szituációkat, de néha.. néha annyira hiányzik az a 'csókok, ölelések, én vagyok a barátnője és szerelmes vagyok' féle dolog...
~ Leszek egy emlék, míg gondolsz rám... Leszek egy akadály a feledés útján. Dobj ki szívedből, ha útban vagyok! Csak emlék vagyok... tűrök, majd meghalok.
~ Én nem puskázom. Csak megnéztem, hogy a füzetem és én egy véleményen vagyunk-e.
~ Ne bánkódj, ha gondjaid vannak a matematikával, biztosíthatlak, az enyémek sokkalnagyobbak.
~ Míg ti kibeszéltek, én csak hátradőlök és arra gondolok: ’Azannyát’ van egy fanclubbom!
~ Mivel nőből vagyok, nem mondom ki, amit akarok, de fenntartom a jogot arra, hogy hisztizzek, ha nem kapom meg!
~ Én mindig egy álmodozó lány maradok, hiába tudom, hogy az élet kegyetlensége az összes álmomat romba fogja dönteni. Mégis remélem, hogy a legjobban őrzött álmom valóra válik. Ez az, hogy megtaláljam a boldogságot….
~ Éljenek a pasik, akik elnyertek, a lúzerek, akik elveszítettek, a mázlisták, akik még várnak rám!
~ Jó vagyok, de nem egy angyal, követek el bűnt de nem vagyok ördög. Csak egy kislány vagyok a nagyvilágban, aki próbál találni valakit, akit szerethet!
~ Ki vagy te, hogy bíráld az életet amit élek? Tudom, hogy nem vagyok tökéletes, nem is azért élek, hogy azzá váljak. De mielőtt mutogatni kezdenél, győződj meg arról, hogy a Te kezeid teljesen tiszták..
~ Az a fajta lány vagyok, aki nevetésben tör ki egy olyan dolog miatt, ami egy nappal azelőtt történt
~ Nem számít mennyire keskeny a kapu, hogy milyen súlyos büntetésekkel van teleírva végzetem pergamenje, én vagyok a sorsom ura, lelkem kapitánya
~ A pszichiáterem egyévi terápia után azt mondta: "Nos.. talán az élet tényleg nem való mindenkinek"
~ Ha mindegy egyes alkalommal, amikor a pasik megállnak & megbámulnak, kapnék egy tízcentest.. már milliárdos lennék :P
~ Ki mondta, hogy a semmi nem létezik? Én már évek óta nem csinálok semmit.. :D
~ Régebben beképzelt voltam, de most már.. tökéletes vagyok
~ Az egyetlen baj az egoistákkal az, hogy saját maguk sokkal jobban érdeklik őket mint ÉN
~ Az a fajta lány vagyok, aki hordaná egy srác pulcsiját, csak azért, hogy érezhesse az illatát :)
~ Meg akartam ölni a ma élő legszexibb embert.. de mint tudjuk, az öngyilkosság bűncselekmény :DD
~ Én akarok lenni a kedvenc üdvözlése és a legnehezebb elköszönése
~ Olyan lány vagyok, aki simán végignézi a horrorfilmeket, és nem ijed meg - de összerezzen valahányszor a pirítós kiugrik a kenyérpirítóból. :D
~ Én nem vagyok lusta, csak pihenek egy kicsit mielőtt elfáradnék :D
~ Ha meg akarsz kapni, nem elég egy kacsintás, nem elég egy ital - többe kerül, mint gondolnád :P
~ Ne utálj azért, mert szép vagyok. Utáld a pasidat azért, mert ő így gondolja ;)
~ Én nem egy olyan lány vagyok akivel lehet játszani .Ha olyan kell vegyél magadnak 1 barbit!
~ Nem vagyok hercegnő és ez nem egy tündérmese, ez nem Hollywood csak egy kicsi város. Álmodoztam mielőtt elmentél és cserbenhagytál.. de most már túl késő, hogy eljöjj értem a fehér lovadon
 ~ Utálom ahogy arra a lányra nézel, utálom, ahogy megöleled, utálom ezeket.. de az az igazság, hogy Téged sosem tudnálak gyűlölni; inkább azt utálom, hogy én nem az a lány vagyok
még nem nőttem fel, csak megtanultam hogyan kell viselkedni nyilvános helyen
~ Csak a hangom miatt nem lettem énekes.
~ Ki vagy te, hogy bíráld az életet, amit élek? Tudom, hogy nem vagyok tökéletes, nem is azért élek, hogy azzá váljak. De mielőtt mutogatni kezdenél, győződj meg arról, hogy a Te kezeid teljesen tiszták..
~ Hiszem, hogy a boldog lányok a legszebbek. Hiszek abban, hogy erősnek kell maradni akkor is, ha minden összedőlni látszik. Hiszek a csókolózásban, és hiszem, hogy holnap új nap virrad. Hiszek a csodákban..
~ Az a fajta lány vagyok, aki nevetésben tör ki egy olyan dolog miatt, ami egy nappal azelőtt történt
~ "Kicsit romantikus vagyok, mert szeretek álmodozni. Kicsit őrült, mert valóra is váltom őket. Szerelmes, mert nagyon tudok szeretni. Kicsit szomorú, mert csalódtam is már és kicsit erős, mert talpra tudok állni."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése