2011. március 6., vasárnap

"Melletted lenni minden vágyam,                         
Csókolni tested puha forró ágyban!
Szerelmes szavakat suttogni füledbe,
Szeretlek míg élek kedvesem örökre!"


"Amikor én téged megismertelek,
édes érzés fogta el szívemet.
Érzem, hogy a szívem egészen tied,
nem is tudnék létezni nélküled!"


"Sohase gondoltam, hogy ilyen szép az élet,
mióta ismerlek csak azóta élek.
Szívem szíveddel lágyan összedobban,
szeretlek
napról-napra, jobban és jobban!"

"Szép volt a sorstól, hogy utamba ejtett,
minden édes csókod a számon felejtett.
Már csak akkor tenne igazán szépet,
ha mindörökké nekem adna Téged!"


"Ne hidd, hogy eltudlak feledni,
Hogy rajtad kívül mást is tudok szeretni.
Hogyha a síron túl is van élet,
Ott se tudnék mást szeretni, csak téged."


"Szemed csillogása, mosolyod ragyogása, szívemben az örök boldogság forrása. Forró szellő suhan keresztül testemen, s suttogja, hogy te vagy az egyetlen."

"Higgy nekem és örökké szeretni foglak,
bízz bennem, és rájössz, hogy
tőlem nincsenek jobbak.
Óvd a szívem, soha el ne dobd,
meglátod,amíg dobog: TÉGED SZERETNI FOG!"

"Hófehér galamb szeretnék lenni
Egy adott pillanatban hozzád repülni.
Mosolyát nézni gyönyörű szemednek
És füledbe súgni, hogy mennyire szeretlek."


"Szívem szíveddel együtt dobban,
nem szerethet nálam senki jobban.
Olyan vagy nekem, mint egy édes virág.
Többet érsz nekem, mint az egész világ!"


"Mikor rád gondolok, megremeg a lelkem,
ilyenkor úgy érzem, bilincsben a testem.
Minden vágyam együtt lenni veled,
csókolni a szádat és nézni a szemed.
"

"Nevet a szél, süvít és zokog,
Szeretni mást sosem fogok.
Míg az égen csillag ragyog,
Én addig a Tied vagyok!"
 


"Telnek,múlnak a napok
És én egyre boldogabb vagyok!
Boldog vagyok,mert vagy nekem
drága egyetlen szerelmem!"

"Te vagy a Nap, mely lenyugszik este, Te vagy a Hold, az éjszaka teste.
Te vagy a csillag, mely szememben ragyog, elárulom neked, hogy szeretlek nagyon." 


 "Nézz a szemembe és a szívembe látsz. Ölelj magadhoz, hogy ne múljon a varázs. Fogd meg a kezem és ne engedj el soha, Te vagy az életemben a legnagyobb csoda."
"Több vagy nekem, mint gondolod,
bár ezt érzed s tudod.
Lángoló szívem, mely Érted dobog, téged örökké szeretni
   fog!"
"Szeretnék a szél fuvallatával simogatni,
szeretnék a nap sugarával melegíteni,
szeretnék én a levegő lenni,
mert szeretnék mindig Veled lenni!"

"Veled van értelme a szónak,
Veled lehet szép a holnap.
Veled születnek az álmok,
Veled magamra találok.
Ne engedj el bármerre is lépek,
Ölelj magadhoz és: SZERESS KÉRLEK!"

"Kis hajó az élet tengerén,
Csak ketten vagyunk te meg én,
Viharban, forró napsütésben,
Halálig együtt az élet tengerében,
Szeretni kell,nagyon szeretni,
S minden vihart könnyebb elviselni,
s ha majd egyszer véget ér az élet,
Utolsó mondatom:SZERETLEK TÉGED!" 
 "Egyvan kit nagyon szeretek, te vagy, mert érted mindent megteszek! Szeretlek, mert te vagy számomra minden,szeretlek,mert érted dobban szívem!!"

"Amikor megláttam a szemedet szememmel, először érintettem kezedet kezemmel.Valami megszólalt, valami kiáltott, vörösrózsának láttam az egész világot! Amikor először hallotam a hangodat, tudtam, hogy Te vagy az, kit oly régóta vártam, arcodon kívül semmit, de semmi mást nem láttam... Amikor érzed, hogy a két szív együtt dobban, ritmusuk egy lesz és nyughatatlan.
Mikor a találkozás izgalma felemészt, mindent odaadnék azokért a percekért!"


Most végül legyen egy utolsó idézet a pasikról(bocsi fiúk):
 "A fiúk becsülete olyan kincs, mi el nem vész, mivel nincs
A fiúk,mint a köd jönnek,mennek,egy lányt csak egy napig szeretnek.
De aki egy hónapig bírja, annak meg van ásva a sírja.      És aki egy évig tud szeretni, azt Múzeumba kell helyezni,
És föléje ezt kell jegyezni: ?Ezt embernek lehet nevezni!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése